اشعار شعر شعرا

شعرهای عاشقانه ، اشعار کوتاه و زیبا، مجموعه اشعار کوتاه معروف,اشعار کوتاه عارفانه و عاشقانه,اشعار کوتاه زیبای عاشقانه , شعر کوتاه از شاعران مشهور ایران

اشعار شعر شعرا

شعرهای عاشقانه ، اشعار کوتاه و زیبا، مجموعه اشعار کوتاه معروف,اشعار کوتاه عارفانه و عاشقانه,اشعار کوتاه زیبای عاشقانه , شعر کوتاه از شاعران مشهور ایران

رهنمودهای تبلیغاتی برای پادکسترها

اگر به دنبال طرفداران بیشتر پادکست خود هستید ، بیشتر از طلوع فیلم نگاه نکنید. از آنجا که با ویژگی هایی مانند هدف گذاری ژانر "بحث" ما ، می توانیم به معرفی نمایش شما به میلیون ها شنونده رادیو گفتگو و پادکست در Pandora ، iHeartRadio ، TuneIn و Stitcher کمک کنیم.

 

اما با افزایش محبوبیت پادکست ها ، همین ناشران نیز با برخی از بررسی های تبلیغاتی پیشرفته همگام هستند. بنابراین اگر می خواهید از ما برای ایجاد پیروان وفادار خود استفاده کنید ، لطفاً از مطابقت کامل آگهی با دستورالعمل های زیر مطمئن شوید وگرنه احتمال مسدود شدن را دارد.

   

بعضی چیزها بهتر است ناگفته باقی بماند.

این روزها هرکسی می تواند پادکستر باشد - آنچه شما واقعاً به آن نیاز دارید یک تلفن هوشمند و یک اتصال اینترنتی مناسب است. و در حالی که شما آزاد هستید هر آنچه را که می خواهید در پادکست خود بگویید ، موارد خاصی وجود دارد که اجازه ندارید در تبلیغ خود بگویید. مانند موارد زیر:

 

تبلیغات باید مستقیماً مربوط به محتوای صفحه فرود باشد و باید به وضوح نشان دهنده شرکت ، محصول ، مارک یا خدماتی باشد که در حال تبلیغ است. تبلیغات نباید نادرست ، گمراه کننده ، متقلبانه ، نادرست ، ناعادلانه باشد و حاوی اغراق فاحش ، ادعاهای بی اساس ، هرزنامه ، کد مضر یا سایر مطالب مخل باشد.

تبلیغات نمی تواند شنونده را مورد توهین ، آزار و اذیت و تهدید قرار دهد ، یا مبتذل ، فحش ، توهین ، افترا ، افترا یا هرگونه اعتراض دیگری باشد. هدف قرار دادن مخاطبانی که احتمالاً از محصول یا خدمتی که شما تبلیغ می کنید ، آزرده شوند ، نقض خط مشی تبلیغات طلوع فیلم است. معرفی شرکت تبلیغاتی در چطور

تبلیغات نمی تواند حاوی سخنان نفرت انگیز باشد ، چه به شخصی یا گروهی معطوف باشد و خواه بر اساس نژاد ، جنسیت ، عقاید ، منشأ ملی ، وابستگی مذهبی ، وضعیت تأهل ، گرایش جنسی ، هویت جنسیتی یا زبان چنین فرد یا گروهی باشد.

تبلیغات نباید حقوق مالکیت معنوی شخص ثالث را نقض کند.

کسانی که نباید از آنها نام برد.

در اینجا همچنین یک لیست کوتاه از آنچه نباید بگویید وقتی صحبت از کاهش نام در تبلیغ صوتی شما می شود ، ذکر شده است:

 

استفاده از نام ناشران (به عنوان مثال Pandora ، iHeart یا سایر ناشران صوتی) ، آرم یا سایر ویژگی های نام تجاری بدون تأیید قبلی مجاز نیست. به عنوان مثال ، تبلیغات نمی توانند از گرافیک ، متن یا سایر جنبه های "نوع نگاه و احساس" ناشر تقلید کنند یا به آن شبیه شوند.

تبلیغات ممکن است تایید یا مشارکت ناشر را پیشنهاد نکند (به عنوان مثال Pandora ، iHeart یا سایر ناشران صوتی).

تبلیغات نباید باعث تبلیغ شرکای ناشری شود که بخشی از شبکه طلوع فیلم نیستند ، از جمله Spotify ، Apple و غیره. بنابراین وقتی به شنوندگان خود می گویید که کجا پادکست خود را بارگیری یا دسترسی پیدا کنند ، همیشه بهتر است چیزی را در مورد تأثیر "بارگیری در جایی که شما هستید" بگویید. پادکست های خود را دریافت کنید یا به جای آن وب سایت خود را تبلیغ کنید. لطفا از ذکر نام ناشر پادکست خود خودداری کنید.

این شرایط به منظور حفظ بالاترین کیفیت تجربه گوش دادن برای جامعه جریانی ما ایجاد شده است. هرگونه تبلیغاتی که به خط مشی های فوق الذکر پایبند نباشد ، ممکن است مورد تأیید قرار گیرد.

 

با تشکر از همکاری شما ، بسیار ممنون است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد