اشعار شعر شعرا

شعرهای عاشقانه ، اشعار کوتاه و زیبا، مجموعه اشعار کوتاه معروف,اشعار کوتاه عارفانه و عاشقانه,اشعار کوتاه زیبای عاشقانه , شعر کوتاه از شاعران مشهور ایران

اشعار شعر شعرا

شعرهای عاشقانه ، اشعار کوتاه و زیبا، مجموعه اشعار کوتاه معروف,اشعار کوتاه عارفانه و عاشقانه,اشعار کوتاه زیبای عاشقانه , شعر کوتاه از شاعران مشهور ایران

متن تبریک سالگرد ازدواج عاشقانه و زیبا [اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج]

زیباترین جملات تبریک سالگرد ازدواج و عقد را در این بخش گردآوری کرده ایم. به مناسبت سالگرد ازدواج و عقد می توانید این متن های پر احساس را برای عشق و همسر خود بفرستید.
در این مقاله مجموعه ای از زیباترین و احساسی ترین متن ها و پیامک های تبریک سالگرد ازدواج را برایتان فراهم آورده ایم. امیدواریم همیشه ایام به کامتان باشد.

تبریک ازدواج به دوست

از صمیم قلب ازدواجتان را تبریک می‌گویم
و برای شما آرزوی آرامش و سعادت دارم
دو کبوتر عاشق، همدیگر را یافتند
تا برای تمام عمر در کنار یکدیگر باشند
لذت تمام خوبی‌ها، شادی‌ها و خوشی‌ها را با یکدیگر دو برابر کنند
و غم‌ها را با هم شریک شده و نصف کنند
ازدواج، زیباترین روز زندگی است
پیوند دو قلب عاشق سرشار از آوای زندگی است
 
تبریک سالگرد ازدواج به همسر
امروز یادآور بهترین تصمیم زندگیمه

خواستگاری و ازدواج با زیباترین زن دنیا

سالگرد ازدواجمون مبارک فرشته من

متن عاشقانه و رمانتیک خاص



می گویند زمانی که درباره چیزی در زندگی تان مطمئن نیستید

تنها از قلب خود پیروی کنید

من هم همین کار را کردم و

قلبم من را درست به سمت تو هدایت کرد

سالگرد ازدواجمون مبارک مهربونم!



هیچ چیزی توی این دنیا نیست که با عشق تو قابل مقایسه باشه

ارزشمندترین چیز برای من توی این دنیا عشقت به منه

دوستت دارم شیرین تر از عسلم

سالگرد ازدواجمون مبارک!
سالگرد ازدواجتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم
و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم
آرزومند خوشبختی شما

 

******♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥********

 

عشق ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا
به اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمیکند . . .
سالگرد ورود شما به دنیای عشاق را تبریک میگویم

 

******♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥********

 

گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر. سالگرد ازدواجتان مبارک.

 

******♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥********

 

عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند. برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو میکنم.

سالگرد ازدواجتان مبارک

 

منبع : 
https://www.tasvirezendegi.com/%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC/
https://namnak.com/%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC---%D8%B3%D8%B1%DB%8C-3.p36056 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد